Ammyy İndir!

Netsim

ABC Teknoloji tarafından 21 Haziran 2012 tarihinde eklenen bu makale tam 6.733 kez okunmuş.

  • OfisNet Express
  • OfisNet Compact
  • OfisNet Professional
  • OfisNet Enterprise Plus
  • OfisNet İK

    Temel Tanımlar

           Ofisnet Express, Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi gibi tüm iş süreçlerini uçtan uca yönetirken, İstasyon, Market, Shop(mağaza) modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar. Marketler, pastaneler vb gibi perakende satış noktaları için yazarkasa, terazi ile haberleşebilen, dokunmatik ekran kullanabilen, stokları en küçük birimine kadar takip edebilen, full barkod desteği olan market modülü ile sektöre uygun çözümler sunar.

    Alış/Satış Yönetimi

           Sipariş, alış ve satışın yapılmasından, cari hesabın etkilenmesine ve stokun stok yerinde işlem görmesine kadar tüm sürecin yönetimi sağlanır. Stok, sipariş ve borç – alacak bilgilerinin güncel takibinin sağlanması ile operasyonlar daha etkin bir şekilde yönetilir. Stokun durumu ve uygulanan fiyatlar görülerek alış, satış işlemi yapılabilir. Alış, satış siparişlerde ürün bazında çoklu indirim yapılabileceği gibi temel indirimde yapılabilir. Shop modülü ile ürünler renk, beden, desen gibi sınırsız boyutta asorti matrisi tanımlanıp kullanılabilir. Alış, satış işlemi içerisinde nakit, kredi kartı, çek senet ve taksitlendirme gibi finans işlemleri ile kapatma yapılabilir. Cari sistemde tanımlı limit bilgisi ile alış, satış işlemi onaylanabilir veya engellenebilir.

    Stok ve Stok Yeri Yönetimi

           Express’in güçlü, esnek yapısındaki en büyük payı stok sistemi alır. Stok yönetimi, mükemmel çözümlerin kolayca elde edilebileceği tasarıma sahiptir.Bir stokta birden çok birim tanımlayıp, her birim için barkod tanımı girilebilir.Stoklara ait, üreticisi, satıcısı, garanti ve temin süresi, yabancı adı, fotoğrafı v.b. gibi detaylar tanımlanabilir. Stoklar gruplanarak işlemlerde hızlı seçilmesi sağlanır. Stok kodları sistem tarafından tiplere verilen stok kod maskesi veya stok gruplarından otomatik olarak oluşturulabilir. İstenen sayıda tanımlanabilen fiyat bilgisi, işlemlere, belirtilen kriterlere göre otomatik gelir. Stok yerlerinde negatif seviye, otomatik stok işlemi, aktif ve bloke seçenekleri ile tam denetim sağlanır. İşlemlerde AGOR, HAOR, LİFO, FİFO gibi maliyet yöntemleri kullanılabilir.

    Finans Yönetimi

           Finans bölümü, çoğu şart ve ihtiyaçlar göz önüne alınarak tasarlamıştır. Finansal kaynakların ve nakit akışının yönetilmesini sağlar. Finans bölümünde, cari hesaplar, kasa,  banka, çek – senet işlemleri ve takibi yapılabilir. Finans işlemlerinde, farklı dövizden tahsilat, farklı dövizden gelen havale gibi işlemlerle hem carinin, hem kasa veya banka kayıtları pratik bir şekilde işlenebilir. Pos kredi kartı işlemleri yapılabilir, günlük banka işlemleri ile banka alt hesaplarında gün gün banka işlemleri izlenebilir. Kasalar, döviz ve ödeme şekline göre oluşturulan kasa alt hesapları (nakit, çek, senet v.b) sayesinde zamandan kazanç sağlayarak takip edilebilir. Klasik kasa defteri yapısı Ofisnet’te de benzer bir şekilde takip edilebilir. Çek ve senetlerin girişi, durum değişiklikleri izlenebilir ve durumlarına göre ayrı ayrı takip edilerek (portföyde, iade, karşılıksız, tahsilatta gibi) listelenebilir. Çek ve senetler üzerinde yapılacak bir sonraki işlem, kullanıcı hatalarını engelleyecek şekilde otomatik oluşturulur.

    Karar Destek

           Karar destek sistemi, yöneticilerin hızlı ve doğru karar almasına yardımcı olan, firma genel ve detaylı sistemdir. Firmanın finans yapısı, nakit akış durumu, cari, banka, kasa, stok yeri durumları özet veya detaylı bir şekilde incelenebilir. Firma yöneticisi diğer işlemleri incelemeye gerek duymadan firma ile ilgili tüm bilgilerin özetini görebilir. Cari hesapların tüm işlemleri, borç alacak durumları, hangi stoklara işlem yapıldığı gibi bilgiler izlenebilir. Stok inceleme ekranında stoklar bağlı gruplara göre hiyerarşik şekilde incelenir.Stokların fiyat bilgileri, stok durumu, stok işlemleri gibi bilgiler görülüp, kullanıcıya ve yöneticiye kolaylık sağlar. Firmanın genel yapısı ve istenirse detaylı inceleme imkânı tek tuşla sunan firma incele ekranı, yöneticinin sağ kolu görevini üstlenir.

    Raporlar

           Ofisnet Express raporlamaya getirdiği esnek tanımlanabilir ve fonksiyonel çözümlerle, işletmelerin karar alma süreçlerinde etkin rol oynar. İşlemlerin sonuçlarıyla ilgili karar ve analiz imkânı sunan, işletmelerdeki genel iş akışı düşünülerek oluşturulmuş geniş kapsamlı bir rapor bankası yer almaktadır. İnternetten güncel ve standart raporlar yüklenebilir. Kullanıcı kendi istekleri doğrultusunda rapor tasarlayabilir. Rapor görüntüleri kaydedilebilir, mail gönderilebilir.

    Temel Tanımlar

           Ofisnet Compact, firmanıza göre tanımlanabilir yapıdaki operasyonlar ile Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi, Sabit Kıymet Yönetimi gibi tüm iş süreçlerini bütünleşik olarak yönetirken, Muhasebe, Üretim, B2B, SAS(Satın Alma Sistemi), İnsan kaynakları (PDKS, BORDRO), Müşteri İlişkileri Yönetimi(MİY-CRM), Online Mobil, Offline Mobil, İstasyon, Market, Restoran, Ticari Bağlantı modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar. Devamı…

    Alış – Satış Yönetimi

           Teklif toplamaktan, siparişe, malın teslim alınmasından, fatura girişine kadar tüm süreçlerin işlendiği ilişkisel ve bütünleşik bir yapıdır. Siparişin verilmesiyle, gelen fatura ve stok giriş işlemi otomatik oluşturularak kullanıcı zaman kaybını ve veri giriş tekrarını önler.Stok kartlarına bağlı hesap kodları işlem yapıldığında otomatik olarak gider kalemine yazılır. İstenirse gider hesapları manüel olarak da seçilebilir. Teklif değerlendirme sistemi sayesinde en uygun teklifi sistem kullanıcıya önerir. Devamı…

    Stok – Stok Yeri Yönetimi

           Ofisnet’in güçlü, esnek yapısındaki en büyük payı stok sistemi alır. Stoklar; fiziksel stok, hizmet, temel tanım, jenerik yapılarını destekleyen ve mükemmel çözümleri kolayca elde edilebilen tasarıma sahiptir. Stokların seri, lot ve miktar takibi yapılabilir.Stok kartları, tiplere ayrılarak stok tiplerinde tanımlanan birim, stok detayı, kontrol listesi, kampanya, garanti, KDV oranı ve hesap kodları gibi birçok öndeğeri alır. Böylece tip tanımlarından kartlara otomatik olarak yansıyan öndeğerler sayesinde zaman etkin ve verimli kullanılmış olur. Ayrıca stok türleri; ticari mal, hammadde, yarı mamul, mamul, sabit kıymet, sarf malzemesi vb. seçenekleriyle belirtilebilir. Devamı…

    Finans Yönetimi

           Ödeme, tahsilat ve Cari İşlemler ekranları, bütün finansal işlemlerin görülüp, her çeşit finansal işlemin yapılabildiği ekranlardır. Esnek yapısı sayesinde listelerde kullanılan filtrelemeler ile istenen kayda ulaşmak hızlı ve kolaydır. Devamı…

    Karar Destek

           Karar destek sistemi, yöneticilerin hızlı ve doğru karar almasına yardımcı olan, firma genel ve detaylı durumlarının incelendiği bir sistemdir. Firmanın finans yapısı, nakit akış durumu, takip hesapları, bütçe, cari, banka, kasa, stok yeri durumları özet veya detaylı bir şekilde incelenebilir. Cari hesaplar, borç-alacak durumları , hangi stoklarla işlem yapıldığı gibi bilgiler izlenebilir, filtrelenerek istenen kıstaslarda inceleme ekranı görülebilir ve rapor alınarak istenen inceleme ekranının aynen çıktısı alınabilir. Devamı…

    Raporlar

           Rapor tasarımlarında renk, font gibi görsel özellikler değiştirilebildiği gibi şirket logosu veya istenen imajlar eklenebilir. Raporlama için yeni filtreler eklenebilir, sorgulamalarda değişiklik yapılabilir. Rapor görüntüleri; TXT, PDF, XML, HTM, RTF, XLS, WMF, CSV olarak kaydedilebilir, mail gönderilebilir. Ofisnet’ te formlar da ihtiyacı ve pratikliği sağlama doğrultusunda istenen şekilde tasarlanabilir.Devamı…

    Temel Tanımlar

           Ofisnet Professional, Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi gibi tüm iş süreçlerini uçtan uca yönetirken, Üretim, E-İş(B2B, B2C, SAS), Muhasebe-Sabit Kıymet Yönetimi, İnsan kaynakları (PDKS, BORDRO), Müşteri İlişkileri Yönetimi(CRM), Servis, Mobil, İstasyon, Market, Restoran modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar. Ofisnet Professional, tanımlanabilir yapıdaki esnek raporlaması ve bilgiye hızlı ve kolay erişilmesini sağlayan görüntüleme teknikleri ile verimliliği artıracak etkin iş yöntemlerini ve rekabette üstünlük sağlayacak karar destek mekanizmalarını sunar. Devamı…

    Alış – Satış Yönetimi

           Teklif toplamaktan, siparişe, malın teslim alınmasından, fatura girişine kadar tüm süreçlerin işlendiği ilişkisel ve bütünleşik bir yapıdır. Siparişin verilmesiyle, gelen fatura ve stok giriş işlemi otomatik oluşturularak kullanıcı zaman kaybını ve veri giriş tekrarını önler. Teklif değerlendirme fonksiyonu ile en uygun satın alma teklifi önerilir. Cari ve stok kartlarında tanımlı indirim, ödeme biçimi, fiyat gibi birçok bilgi alış işlemlerine öndeğer gelerek işlem hızını artırır ve hataları önler. Grup yapısı sayesinde stok seçmek çok kolay olmakla birlikte, çoklu stok seçme işlemi de kullanıcının işlem yapma hızını artırır. Devamı…

    Stok – Stok Yeri Yönetimi

           Ofisnet’in güçlü ve esnek yapısındaki en büyük payı stok sistemi alır. Stoklar; fiziksel stok, hizmet, temel tanım yapılarını destekler ve mükemmel çözümlerin kolayca elde edilebildiği tasarıma sahiptir. Bir stokta birden çok birim tanımlanabilir. Her birim için barkod tanımı girilebilir. Stok kartları, tiplere ayrılarak stok tiplerinde tanımlanan birim, stok detayı, kontrol listesi, kampanya, garanti ve KDV oranı gibi birçok öndeğer bilgilerini alır. Böylece tip tanımlarından kartlara otomatik olarak yansıyan öndeğerler sayesinde zaman etkin ve verimli kullanılmış olur. Devamı…

    Finans Yönetimi

           Finans bölümü, çoğu ihtiyaç ve şartlar göz önüne alınarak tasarlanmıştır, tüm cari hesaplar, kasa, banka, çek-senet, işlemleri ve takibi yapılabilir. Ödeme tahsilat ve cari İşlemler bütün finansal işlemlerin görülüp, yeni işlem yapılabilen ekranlardır. Esnek yapısı sayesinde listelerde kullanılan filtrelemeler ile istenen kayıta ulaşmak hızlı ve kolaydır. Borç-alacak otomatik işlem kapatmalarıyla kullanıcı için daha kullanışlı takip olanağı sağlar. Devamı…

    Karar Destek

           Karar destek sistemi, yöneticilerin hızlı ve doğru karar almasına yardımcı olan, firma genel ve detaylı durumlarının incelendiği bir sistemdir.Firmanın finans yapısı, nakit akış durumu, cari, banka, kasa, stok yeri durumları özet veya detaylı bir şekilde incelenebilir. Devamı…

    Raporlama

           Raporlama ve Arayüz tasarımı Ofisnet Professional’ ın tüm bölümlerinde işlemlerin sonuçlarıyla ilgili karar ve analiz imkânı sunan ilgili standart raporlar mevcuttur. Standart raporlar üzerinde çoğaltma işlemi yaparak değişik alanlar ekleme, istenmeyen alanların çıkarılması ve gerekli hesaplamalar rapor tasarımına uygulanabilir. İstenirse baştan yeni bir raporu kullanıcı kendi istekleri doğrultusunda tasarlayabilmektedir. Devamı…


    Temel Sistem

           Ofisnet Compact, firmanıza göre tanımlanabilir yapıdaki operasyonlar ile Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Stok Yönetimi, Finansman Yönetimi, Sabit Kıymet Yönetimi gibi tüm iş süreçlerini bütünleşik olarak yönetirken, Muhasebe, Üretim, B2B, SAS(Satın Alma Sistemi), İnsan kaynakları (PDKS, BORDRO), Müşteri İlişkileri Yönetimi(MİY-CRM), Online Mobil, Offline Mobil, İstasyon, Market, Restoran, Ticari Bağlantı modülleriyle ve tüm yapıdaki çoklu döviz ve tam barkod desteği ile tümleşik bir yapı içerisinde sektörel çözümler sunar. Devamı…

    Alış / Satış Yönetimi

           Teklif toplamaktan, siparişe, malın teslim alınmasından, fatura girişine kadar tüm süreçlerin işlendiği ilişkisel ve bütünleşik bir yapıdır. Siparişin verilmesiyle, gelen fatura ve stok giriş işlemi otomatik oluşturularak kullanıcı zaman kaybını ve veri giriş tekrarını önler. Stok kartlarına bağlı hesap kodları işlem yapıldığında otomatik olarak gider kalemine yazılır. İstenirse gider hesapları manüel olarak da seçilebilir. Teklif değerlendirme sistemi sayesinde en uygun teklifi sistem kullanıcıya önerir. Devamı…

    Stok / Stok Yeri Yönetimi

           Ofisnet’in güçlü, esnek yapısındaki en büyük payı stok sistemi alır. Stoklar; fiziksel stok, hizmet, temel tanım, jenerik yapılarını destekleyen ve mükemmel çözümleri kolayca elde edilebilen tasarıma sahiptir. Stokların seri, lot ve miktar takibi yapılabilir.Stok kartları, tiplere ayrılarak stok tiplerinde tanımlanan birim, stok detayı, kontrol listesi, kampanya, garanti, KDV oranı ve hesap kodları gibi birçok öndeğeri alır. Böylece tip tanımlarından kartlara otomatik olarak yansıyan öndeğerler sayesinde zaman etkin ve verimli kullanılmış olur. Ayrıca stok türleri; ticari mal, hammadde, yarı mamul, mamul, sabit kıymet, sarf malzemesi vb.. seçenekleriyle belirtilebilir. Devamı…

    Finans Yönetimi

           Finans bölümü, tüm koşul ve gereksinimler göz önüne alınarak tasarlanmıştır ve finansal kaynakların enflasyona karşı korunmasını ve nakit akışının yönetilmesini sağlar. Tüm cari hesaplar, kasa, banka, pos, çek-senet işlemleri ve takibi yapılabilir. Senetlerde parçalı senet ödemeleri veya parçalı senet tahsilâtları yapılabilir. Ödeme tahsilât ve Cari İşlemler ekranları, bütün finansal işlemlerin görülüp, her çeşit finansal işlemin yapılabildiği ekranlardır. Esnek yapısı sayesinde listelerde kullanılan filtrelemeler ile istenen kayda ulaşmak hızlı ve kolaydır.  Devamı…

    Karar Destek

           Karar destek sistemi, yöneticilerin hızlı ve doğru karar almasına yardımcı olan, firma genel ve detaylı durumlarının incelendiği bir sistemdir. Firmanın finans yapısı, nakit akış durumu, takip hesapları, bütçe, cari, banka, kasa, stok yeri durumları özet veya detaylı bir şekilde incelenebilir. Cari hesaplar, borç-alacak durumları , hangi stoklarla işlem yapıldığı gibi bilgiler izlenebilir, filtrelenerek istenen kıstaslarda inceleme ekranı görülebilir ve rapor alınarak istenen inceleme ekranının aynen çıktısı alınabilir. Devamı…

    Raporlar

           Rapor tasarımlarında renk, font gibi görsel özellikler değiştirilebildiği gibi şirket logosu veya istenen imajlar eklenebilir. Raporlama için yeni filtreler eklenebilir, sorgulamalarda değişiklik yapılabilir. Rapor görüntüleri; TXT, PDF, XML, HTM, RTF, XLS, WMF, CSV olarak kaydedilebilir, mail gönderilebilir. Ofisnet’ te formlar da ihtiyacı ve pratikliği sağlama doğrultusunda istenen şekilde tasarlanabilir. Devamı…


     Temel Sistem

           Netsim İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi NetsimİK, müracaattan başlayıp işten ayrılıncaya kadar geçen süreçteki bilgilerin detaylı bir şekilde takip edilebildiği bir sistemdir. İnsan Kaynakları ortak olmak üzere, PDKS ve Bordro modüllerinden oluşur.

           NetsimİK ile personellerinizi müracaat aşamasından itibaren takip ederken, PDKS ile personel giriş çıkışlarının takibi ve puantajlarının otomatik oluşmasını sağlayıp, Bordro ile de tahakkuklarını oluşturup, tek bir programda personel işlemlerini yapmanın kolaylığının yaşarsınız. Ofisnet Enterprise Plus, Ofisnet Compact+Muhasebe veya Ofisnet Professional+Muhasebe programlarımıza da sahipseniz, NetsimIK Bordro yönetim modülündeki tahakkuklar ticari sisteme aktarılıp, istenirse muhasebeleştirilmesi yaptırılabilir. Böylece bilginin tek bir yerden işlenip isteğe göre tüm sistemde etkin olması sağlanabilir.

    İnsan Kaynakları

           Firmaya iş başvurusu yapan kişinin olası tüm bilgileri müracaat bölümüne kaydedilir. Eleman ihtiyacı olduğunda, kaydedilen veriler içinde işe en uygun rahatlıkla seçilebilir. Müracaat kaydı üzerinde müracaat durumu “İşe alındı” yapıldığında, personel kaydı otomatik oluşur. Müracaatta kişinin resmi, nüfus ve sicil bilgileri, çalıştığı eski işyerleri, mezun olduğu okullar, almış olduğu özel eğitimler, bilinen yabancı diller, bilgi seviyesi gibi bilgiler kaydedilebilir. Kişinin müracaattan sonraki durumları; değerlendirilmedi, potansiyel, reddetti, reddedildi, uygun ve işe alındı olarak belirtilip takip edilebilir. Personele ait tayin, terfi, izin, sicil puanı, disiplin&ceza işlemleri, yapılan görüşmeler, tecrübe bilgileri, eski işyerleri ve aile birey bilgileri girilebilir. Personel kartlarında tüm nüfus cüzdan bilgileri kaydedilebilir. Personelin aile bilgileri, banka hesap numarası, sosyal güvenlik numarası, TC Kimlik numarası, maaş ve çalışma bilgileri, izin bilgileri, ceza, disiplin ve bordro gibi bilgiler girilerek takibi yapılabilir.